FAQ

 

1. Akce "prodloužená záruka"

u vybraných výrobků nabízíme zdarma prodlouženou záruku na zboží v délce od 1 do 3 měsíců nad rámec zákonné lhůty, podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách. V balení nenajdete žádný další zbytečný kus papíru, máme rádi přírodu a proto Vám postačí faktura s vyznačenou akcí "prodloužená záruka", kterou zasíláme emailem

 

2. Doprava a platba

veškeré informace naleznete zde

 

3. Produkt je lokalizovaný pro CZ

V info boxu vedle názvu některých produktů v naší nabídce se můžete setkat s označením "Produkt je lokalizovaný pro CZ". Jedná se o označení pro tzv. „evropskou“ distribuci. Co to pro vás vlastně znamená a plynou z toho nějaké výhody? Produkty, které nabízíme v našem e-shopu, jsou nakoupeny přímo na území České republiky prostřednictvím tuzemských distributorů. Naproti tomu produkty s označením "Produkt je lokalizovaný pro CZ" jsou nakoupeny v jiné zemi Evropské unie, například v Německu, Francii, Maďarsku, Polsku apod.

Proč to vlastně všechno děláme?

  • Širší výběr zboží – volný pohyb zboží v rámci EU umožňuje přivést na český trh zajímavé výrobky, které jinak v České republice nemusí být k dostání. Tuzemsko je oproti velkým trhům velikosti Francie či Německa přece jen malý rybník a výrobci zde občas nabízí prostřednictvím českých distributorů pouze omezené množství svých modelů – často jsou například k dostání jen jedna nebo dvě barevné varianty.
  • Lepší cena – značnou část zboží z EU nakupujeme přímo od zahraničního zastoupení dané značky nebo od velkých zahraničních distribučních firem, které jsou schopny si vyjednat lepší podmínky. Dále díky rozdílným trhům může být zboží uvedeno v zahraničí pod výhodnější cenou, než nasadila distribuce u nás.
  • Lepší dostupnost – při uvedení nových modelů je často připravený omezený počet kusů, díky zboží ze zahraničí tak dokážeme zkrátit dodací lhůty

 

K drobné odlišnosti dochází u dovozového zboží při reklamaci – zatímco výrobek pocházející od českých distributorů může být reklamován i u autorizovaného servisu, produkt z EU distribuce se reklamuje pouze u prodejce. Proto je třeba nakupovat pouze u zavedených a důvěryhodných prodejců. Vzhledem k více než 10leté zkušenosti s prodejem elektroniky vyřizujeme reklamace rychleji než autorizované servisy nebo zboží rovnou vyměňujeme za nové. Samozřejmostí je u nás dvouletá záruka, kterou bez rozdílu poskytujeme na všechny produkty v naší nabídce, a to bez ohledu na jejich distribuci. Nákupu zboží z evropské distribuce se tak nemusíte obávat.

×